Julklappar, blommor... nyår?

Julklappar, blommor... nyår?

Igår åkte jag och Fia till stan och skulle köpa julklappar, vilket vi också gjorde. Men jag gjorde det kanske inte i samma utsträckning som jag hade tänkt mig! Jag började med att köpa en plastflaska med ett fruktansvärt läte som det stod "Dog beer" på, till Kitty. Den visade sig vara nästan lika stor som henne, haha. Sen köpte jag blommor till mig själv, se på bilden här över. Att jag jämt ska köpa blommor, tur att jag får jobba med dom ibland, annars skulle väl behovet va ännu större!

Köpte även julklapparna på bilen ovan, vissa har jag slagit in själv. En sak kom jag fram till, att det är sjukt snyggt med vitt inslagningspapper!


Till juldan, altenativt nyår (ska va i Göteborg på Liseberg då, med släkten, har inte riktigt bestämt hur party jag ska klä mig då, den som lever får se) köpte jag linnet på bilden, glammigt värre. Och till det det där dubbla lila skinnskärpet. Kommer nog bli bra!

Jag stannade inne i stan hos Carro på kvällen. Jessan var ute och käkade med jobbet, och vi ville inte va sämre så vi gick till Ghingis Khan, helt ok! Efter det hade vi tänkte dra en bio, men vi kom aldrig fram till vad vi skulle se, så vi gick hem och kraschade i soffan framför OC istället.

När vi skulle sova blev Carro sugen på nånting, och drog med sig mig ner i träsket. Hon sa till mig att gå och kolla vad det var för smak på chipsen som nån hade köpt. Naturella och tråkiga. Jag hittade däremot glasstrutar, alltså ingen glass i, utan bara strutarna. Dom är ju helt underbart goda! Kommer ihåg att Jessan och jag köpte dom nån söndag efter utgång!

Idag har jag varit hundvakt, både Jessan och Carro jobbade. Kitty har legat och sovit på min mage hela förmiddagen! Vi var ute och gick två gånger, och då ville hon käka upp en död fågel, äckligt!

När Carro började på Store vid tre, följde jag med henne och i drack julmust och åt torra lussekatter för att få lite julstämning.
Tog bussen hem sen.

Nu ska jag ringa Liza och sen blir det powerwalk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback