Jag går aldrig på fest med cykelhjälm....

... och går jag inte  på fest överhuvudtaget! Lördag, och jag sitter hemma. Självvalt, dock...
Har bestämt mig för att inte festa före juldan, men när jag pratade med Jessan förut sa hon att Liza och Stina ska ha inflyttningsfest snart, och då kommer väl den planen spricka.
Idol-spektaklet fick ju ett slut igår. Markus. Jag tyckte det var helt omöjligt att avgöra vem av grabbarna som gjorde vinnarlåten bäst. I slutändan höll jag nog på Erik, men jag vet inte... Skitsvårt. Snyggast var ju helt klart Sebastian iaf! Han såg ut som en fransk kulturarbetare, in a good way! Och med skägg, mums!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Läsa kanske, men det har jag gjort större delen av dagen, så det känns lite trist.
Det är ju det där barn-melodifestivalen, kanske skickar ett öga på det. Eller en promenad, vore nice...
Jag hör börjat fundera på vad jag ska önska mig i julklapp (snart ringer både farmor och moster...) och kommit fram till att jag vill ha ett par längdskidor (bor precis bredvid golfbanan, och på vintern förvandlas golfbanan till ett skidspår). Och så vill jag gärna ha en stor manlig silverklocka, tack.
Idag fyller för övrigt min morbrors fru år... Grattis Gudrun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback