Jag är ensam hemma...

Det känns som att det är fredag, men det är det inte.
J och Carro har åkt till Aalborg med Kim och Dennis över helgen. Vi har cirkusmycket på jobbet nu, annars hade jag gärna join:at.
Nettan och Norodd åkte till Vågå idag.
Så här sitter jag. På golvet med benen vikta över varandra som en asiat. Äter cookies för jag orkar inte laga mat.
Hjärnan är helt kokt efter en vecka med nio och en halv timme per dag antingen inne i ett 30-gradigt växthus eller utanför i stekande solsken.
Men det är verkligen inte synd om mig. Så bra jag har det! Flott.
Blev uppraggad av en kille utanför Oslo city idag.
Han bara stannade mig och så tittade han på mig i tio sekunder och sa:
"Hej. Ok....... Jag har kanske 10% chans att ragga upp dig...  så jag måste prova. Vilken kul stil du har! Kreativt! Jobbar du på museum? Så fin."
Haha, som om nån som jobbar på museum har kul stil?!
Tack ska du ha, hejdå, sa jag. Men han hade verkligen balls då! Det är coolt och inspirerande med folk som vågar! Mer sånt. Hade han varit 10 cm längre och haft lite mer av min "museum-stil" hade det kanske gått....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback