Sen sist:

Rrrrepat mig.
.
Hejat på J och hennes lillasyster när dom sprang Sentrumlöpet. Jag hade kunnat springa en mil på adrenalinet jag fick bara av att heja! Well done girls!
.
Tappade bort min väska när vi var ute i helgen. Så frågade jag i baren och fick tillbaka den: tom. MEN! Då kommer det två tjejer springandes och frågar om jag har diabetes! Dom har alla mina grejer! Spruta, mobil, kamera, nycklar - you name it! Åhhh, tusen tack!
.
Blivit erbjuden 1000 norska riksdaler för mina trosor av en kille utanför Soliis i lördags. "Jag skojar inte, du får tusen spänn! Seriöst!" sa han. Nej tack, sa jag. Haha, nåt av det konstigaste jag hört faktiskt.
.
Jobbar numera 9 timmar/dygn istället för åtta. Sex dagar i veckan. Strålande sol nu i två dagar. Jag har redan fått färg i ansiktet och ränder på halsen efter tröjan!! Högsäsong- bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback