Celebs.

Igår var jag på väg till jobbet (tack gode gud hade jag i alla fall lite vettiga kläder på mig..), gick mot trikken över Jernbanetorget. Går och skriver sms och så tittar jag upp, och ser Olaf Olsen komma gående mot mig fem meter framför. Trummisen i Bigbang alltså. Cool kille. Riktigt bra stil.
Helt starstruck alltså, haha!
Idag hade vi Norges föredetta försvarsminister på jobbet också, sa Karin. Han var ganska kort, men väldigt trevlig.
På tal om Karin. Och kändisar. Vi har en stammis på jobbet som också heter Karin. Karin Kinge Lindboe. Hon är barnboksförfattare, ganska känd i Norge. Så himla söt och rolig är hon.
När vi öppnade i vintras fick vi varsin bok av henne.  "Stella" heter den och jag läser den nu. Igenom halva snart, den är fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback