Fylla.

Igår skulle vi ha varit hemma. Hängt i soffan, glott på film, käkat Carbonara.
Hur det gick? Helt åt helvete.
Vi hetsade och Carro och jag gick ut. Först till Nichol/Ish där Danne jobbade så vi drack lite hos honom, började shotta med nån kille från Norrköping, tog en taxi till Mabou.
När vi stod på Bogstadveien satt det en kille och en tjej som började vinka åt mig att komma.
"Fan vad grym stil du har! Vilken outfit!" typ skrek dom och var så himla härliga. Killen jobbade på Acne och tyckte att jag skulle komma dit och shoppa hos honom.
"Det är inte ofta man ser nån med sån bra koll!" Haha, så galet söta var dom.
Taxi till La Belle. Vi fick konfetti i håret!
Jag gick hem, råkade banga en tavla, fick glassplitter i hela sängen och lite senare blod.
Idag fyller min pappa år, 58! Har ätit fantastisk sushi och misusoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback