Alla mina grannar sover!

Dom sover, det är mörkt i alla hus jag ser och klockan är ju bara 3 min över elva på kvällen! Trodde folk hade semester liksom...
 
I love love love love den här gatan! Det här området, dom här människorna. Idyll.
 
Sinnessjukt stort kontrast till i lördags när fick den märkligaste kommentaren i hela mitt liv: "Alltså, jag vill inte våldta dig, men jag vet ju att du vill det." Ehhh? Människan var dum i huvudet, det sa jag också. Så många idioter det finns, jag blir helt mörkrädd och vettskrämd för att alla mina vänner ska råka ut för nåt psyko.
Så damer, se upp.
 
Dom har gjort om blogg.se.. eller alltså, där man skriver inläggen, vad kallas det? Det har sett likadant ut sen jag började skriva här, 2006. Känner mig lite vilsen akkurat nå.
 
Nu blir det här kanske en otroligt osammanhängade post... men jag såg på tv igårkväll. Där var det en man som satt ensam på en restaurang och sa:
"Hit skulle man ta med en tjej på date. Om man träffar nån nån gång, det vill jag. En helt vanlig tjej. En en helt vanlig, vardaglig tjej."
Det var det hemskaste jag hört. För det första, vem vill va en helt vanlig vardaglig tjej? Ingen. Hur kul låter det?
Ska jag nån gång typ gifta mig eller bli sambo eller skaffa barn (vet inte ens om jag vill det) då ska det ta mig fan va med nån som jag tycker är helt lysande och extraordinär. Annars kan det kvitta liksom.
 
Medan jag väntar ska jag gå och lägga mig med Karl Ove Knausgård. Vilken man! Jag skulle typ fria om jag såg honom, tror jag.
 
Imorn fyller min farmor 88 år, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback