Stavanger-weekend.


Sötisar! Siri, Knoff och Kine.


Åker hiss med Marion och Kine.


Lene och jag gillar läget på Hall toll.


Haha, Lene alltså. Helt crazy. Hon tog till och med med blomman hem!

Oj. Vilken fantasisk helg jag har haft!

Blev hämtad på Sola av en för mig helt främmande man (Kines kollega Espen) för Kine var tvungen att jobba över.

Kine fyllde som sagt år i fredags, så vi hade middag hemma hos henne. Massa girls (hade träffat nästan alla innan, så himla härliga tjejer!), vin och god mat.

Efteråt gick vi ut, några av oss. Siri, Knoff, Kine och jag. Först till Hall toll, där mina Mallorca-favoriter Omi och Arild var. Jag har inte sett dom på evigheter, men det var som om det var igår vi slogs hemma i Mallis-lägenheten (Omi och jag) och lyssnade på Elvis (Arild).

Vidare till Alf&Werner.
Träffade en sån jävla perfekt kille. Och jag minns inte vad han heter!! Gah. Senil.
Han pratade flytande spanska, var 1.92 lång, så jävla söt och bor sju minuter från min adress i Oslo, och jag vet inte vad han heter.
Seriöst, jag dör.


Lördag - lite segstartade, låg i sängen och yrade för länge (neeeej?). Bästa morgonen.

Sen ut på stan, ljuvlig lunch på en mysig restaurang. Litt shopping, och sen hem och på't igen.

18 pers på förfest, riktig 10-poängare! Bål som smakade marsipan (!).
Så ut på Hall toll igen. 200 pers inbjudna på en fest för två bröder som fyllde år. KUL!
Där var vi till klockan sex på morgonen! SEX! Kine var dj på efterfesten, succé!

Det finns en massa bilder på facebook om nån vill se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback