Nörd-disco i Ljungsbro.


Det fina värdparet David och (birthday-girl!) Emilie.


"Det är den godaste Moskito jag druckit i hela mitt liv!"


Töntligan. Undrar vad dom sjunger? Säkert nåt snuskigt!


Karla, Jess, Ronja, Matilda, Ulla.


Nerds!


C-line och jag.


Haha!

What a night!

Vi citerade Sunes jul/sommar när vi stod i matkön och jag skrattade så jag fick ont i skallen.
Vi lyssnade på euro-techno och dansade som idioter.
Vi spelade spel och det ballade ur fullständigt men var så himla roligt!
Vi åkte bil tillbaka till stan och gick på Harrys. Där ballade det om möjligt ur ännu mer.

När klockan passerat 03.00 och jag stod ute på Ågatan kom det fram en gay-kille som tydligen blev helt betagen av mig.
Han gav mig sin halsduk för att jag inte skulel frysa ihjäl. Det är bra. Vi måste ta hand om varandra mer här.

Imorse pratade jag med Ronja:
"Alltså, jag förstår inte hur jag kunde bli så onykter?! Jag drack ju nästan ingenting?"
"Ulla, alla var fulla. Men du var fullast!"
Haha. Nu är det skärpning alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback