Här var det länge sen jag var.

Det har bara varit så jävla mycket på nåt sätt.

Jobb 8-16 this week, och sen har tiden bara skenat ifrån mig varje kväll. Försöker låta bli att tänka på folk, får sms halv åtta på morgonen, dricker te, äter apelsiner, springer runt på rea, spontanpratar med folk, planerar, bokar, tänker.

Men snart! Snart blir det dunderskärpning här!! Jag kommer ha så jävla mycket tid att skriva att ni kommer tröttna på mig.

FÖRST bara:
upp kl 06.00 imorn
jobb 8-12
flyg till Stavanger 14.45

JA! Kine fyller 27 imorn, och herregud vad jag ska hjälpa till att fira! Hela helgen i Stavanger, jag längtar ihjäl mig!!

Sen. Sen blir det comeback här, loooovar.

Håll ut. Och ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback