Farmors nya favorit.


Haha, farmor och Kitty har bondat fullständigt!

Allt började i tisdags när jag bjöd farmor och min bror på middag. Då såg det ut som bilden ovan. Det klappades, kliades, pratades och pussades.

Kristoffer och jag fick höra om alla hundar (och andra djur) dom hade på gården farmor bodde på när hon var liten.
Bland annat fick hon följa med sin pappa till Falerum och hämta kor som kom med tåget (!). Min gammelfarfar handlade med djur, nämligen.
En gång i månaden gick dom dit och hämtade kossor. Och farmor tyckte det var så himla pinsamt att gå genom Falerum med en massa kor, haha.



Och så, både igår och idag har Kitty och jag varit och hälsat på hemma hos farmor.
Det blir bara mer och mer kärvänligt varje gång.

Det slängs mat ner på golvet från farmors håll hela tiden. Kitty verkar mätt och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback