Sista helgen ute i Linköping.


Outfit.


Orange är som alla kanske redan vet min favoritfärg. Emilie verkar gilla läget hon också.



Söta! Observera gärna den kalasfina lägenheten i bakgrunden!


Jag fick en telefon av Jess i helgen, eftersom hon fått en ny och alla mina vänner mobbar mig för min var uråldrig och hemsk. Tack baby!
Vi började i alla fall skoja om att tjejerna skulle skicka röksignaler för att få tag på mig.



Fint kök. Bra vin. Glad Ulla.


Den barnvänliga versionen av "Supa knulla åka hiss".


"När vi gräver guld i USA" starring Emilie och Jess.


Världens bästa Mackan!

Jag fick äntligen träffa Emma och hennes fantastiska mamma Zora i helgen också! Hurra.

Jess och jag var och kollade när hennes kille Micke spelade squash-turnering. Det blev tyvärr förlust just den matchen vi såg. Men så himla kul det såg ut, inte för att jag förstod så mycket, men i alla fall.

Efteråt skulle Micke spela innebandy, men knäckte till foten och hamnade på akuten.
När han suttit där några timmar och väntat pratade Jess med honom:
"Men alltså, älskling. Skrik och ha jätteont! Annars får du vänta så länge!"
Haha, typiskt Jessica att säga en sån sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback