När vi gräver guld i LKPG.

Träffade Jess när hon slutade jobba. Vi gick på systemet, åt lunch på Mocca på Stora torget och gick runt och yrade och letade strumpbyxor.

En stund senare var vi hemma i Jess och Mickes lägenhet, som jag innan bara hade sett omöblerad. Lägenheten är helt fab, och ännu mer fab om du frågar mig... var balkongen!!!


Titta bara på det här! Jag började skrika direkt "JESS! FATTA VAD NI KAN ODLA PÅ DEN HÄR! Vindruvor i taket, please?! Och typ ni kan ju binda fast tomat-buskar i räcket!"


Sweetie! Spana in utsikten!


Helt ljuvligt! Andra snedgatan en bit upp till höger bodde Jess btw innan flytten! Domkyrkan i bakgrunden!


Vi festade loss på över ett kilo lösgodis och solade.


Kramkalas med Kitty.


Lilla korven och delar av stuen (vad heter det på svenska?!) och köket.

Vi fick för oss att locka mitt hår, alltså afro-style. Senast vi gjorde det var nån kväll 2009, och det var en sjukt kul kväll kommer jag ihåg.
Tyvärr fastade jag inte på en enda bild själv i lördags, så ni får inte se håret, men det var riktigt krull, haha!


Förfest hos Emma. Vi satt och yrade om allt man kan tänka sig. Mest boys då, seff. Och åt snittar, sjukt goda!


Galet god martini-drink.

Nånstans här fick jag ett sms från Mackan: "Ulla tösen! Vi sitter på Platå. Kom och hälsa på!!".


Fina töser!


Hur mycket måste man inte älska den här bilden?! Jag är dj och vi lyssnar på "När vi gräver guld i USA".

På väg mot Charken; nytt sms från Mackis; "Vi är inne. Vm 94 laget är här!!!" och hur crazy är inte det då, eftersom vi precis lyssnat på just VM-låten från 94?! Kul.


Jess, Johan, Emma och Mackan på Charken.

Kul kväll, massa roligt folk och konstigaste grejen som hände var följande:
Jag hade en apple-sladd som skärp för jag ville ha ett tunt smalt vitt skärp, men hade inget.... så då tar man vad man har, eller hur?
Så kommer det fram en kille och kopplar på sin iphone på min sladd, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback