.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vädret, helt amazing!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade av en hårfön som drog igång på våningen under.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack te.
Det sista du sa högt: Puss!
Det senaste någon sa till dig: Samma.
Vad har du druckit idag: Vatten och grönt te med mjölk.
Vad var det senaste du åt: kokt ägg med blåmögelost + en Lamour mangoyoghurt.
Det senaste du köpte: Drinks.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit. Porten därnere är mycket finare, typ fyra meter hög och svart.
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet.
Godaste glassmaken: Cookie dough, Ben & Jerry's.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Givetvis!
Sover du tungt: Inte lika tungt som jag kollar på tv.
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan. Men för tiden drömmer jag otroligt mycket konstigt. Igårnatt var jag lesbisk till exempel.
Trivs du med ditt jobb: Ja!
Favoritklädsel: Färgglatt och party. Jag köper aldrig vardagskläder. Less is more är inte min kopp te.
Favoritlåt just nu: "With my hands covering both of my eyes I'm too scared to have a look at you now" (längsta jävla låtnamnet ever!!) med Team me. Dom spelar på Blå snart, vill nån följa med?
Vad ser du om du tittar till höger: En hylla.
Vad gör dig glad just nu: Att jag känner mig så fri. Man ska aldrig ta sånt förgivet.
Vad ska du göra härnäst: Läsa.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Bra! Jag är väldigt förvånad över att jag inte är hangover!
Favoritgodis: Socker + färgämne!
Kläder just nu: Blå-vit-mönstrad jumpsuit.
Sommarplaner: Jag ska bada och simma som fan, för det gjorde jag inte i år. Solig sommar, please!
Hur många kuddar sover du med: En, ergonomisk.
Spelar du något instrument: Nej tyvärr. Jag fick ett keyboard när jag fyllde typ 10, vad hände med det?!
Morgon eller nattmänniska: Båda två, fast J och Nettan måste skratta nu, för dom tycker jag sover för mycket.
Vad är viktigast för dig: Mina vänner.
Är du kittlig: Ja, nåt helt sinnessjukt.
Snarkar du: Tydligen.
Stjärntecken: Jungfru.
Äckligaste insekten: Jag hatar flugor.
Stökigt eller välstädat: Lever i ständigt kaos.
Längtar du mest efter just nu: Samma sak som alltid: hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback