Saturday night; Oppegård.

Efter jobbet åkte Björg och jag med vår chef Erik till Oppegård, där partyt skulle va.


Insidan av Eriks lastbil. Insane!


Björg och jag höll på att skratta ihjäl oss! Helt kaos! Här har jag i alla fall klättrat in!


Väl i Oppegård fick vi se baren! Vi kunde ha badat i både öl, vin och sprit! 90 pers på festen, galet mycket mat, väldigt trevliga människor, hörde rykten om att han lagt ungefär 70.000 norska kr på festen!!


Världens finaste Björg flairar! :)


Helt crazy fest! Sprutgrädde (gjorde en massa Irish coffee, så himla kul var det!) på Campanula!


Glad 40-åring!


Knut körde oss hem, haha! Det var den roligaste bilturen på länge! Björg spexar med redbull och Knut kör som en biltjuv!


Jag älskar att åka bil på natten!

Var hemma ungefär kvart i tre, det var evigheter sen jag skrattade så mycket!


Kommentarer
Postat av: Bjørgelørg:)

haha! Denne kvelden var utrolig morsom! du er helt herlig, du!

2011-05-10 @ 17:47:49
Postat av: Ulla

DU ÄR HÄRLIG! Så himla kul kväll! :)

Ses på söndag hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback