Oslo.

Ikväll efter jobbet tog jag trikken hem till Ida.
Första tio minuterna gick jag bara runt och gapade för lägenheten var så jävla fin. (Hon pluggar inredning!)
Sen satt vi i soffan och konverserade och tittade på Extreme home makeover, drack te och åt väldigt goda mackor. 
 
Efter några timmar kom en kompis till Ida som hade med sig sin hund Luna. En boxer, jag älskar ju den rasen!
 

Ida och Luna.

Jag gick hem (dom bor i Vika) och det finns få saker jag hellre gör än att traska runt i Oslo på nätterna, det är nåt med ljuset. Och att det finns ju tusen saker att se!



Fantastisk fin... jag tror det är en "Queen of night". Eller den kanske är lite för röd?


Badande and i fontän vid Nationaltheatret!


Karl Johan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback