Gaga-chock på Rema 1000!

J och jag tog oss en svängom nere på Rema för några timmar sen.

Jag kommer fram till kassan, hälsar på kassörskan och hajar till. Får syp på ett gäng cd-skivor på disken, Gaga..
"ÄR DET HELA SKIVAN?!" frågar jag helt uppspelt.
"Haha, ja!"
"Oj, jag måste köpa den!!"
"Du är den första som köper den faktiskt!"
"Lättlurad kund, du vet."


99 kr!! 99 spänn för en skiva, i matbutiken. Den här världen blir bara konstigare och konstigare...
Jag är ju inte ens speciellt förtjust i Gaga, även om jag tror hon är helt enastående live.

Har inte hunnit lyssna på plattan än, men det finns en låt som heter "Scheisse", den måste ju vara bra!

Omslaget och bilderna i är i och för sig värda 99 kr bara dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback