Höll på att glömma!

Jag skulle ju skriva vad töserna och jag gjorde igår innan jag gick och tittade på medaljutdelningen!
.
Haha, det känns fortfarande mest som ett skämt!
Vi var och skaffade gymkort! HAHAHA!
J har tjatat på mig sen jag flyttade hit ungefär, så nu var det dags. Treningshuset, ligger mellan Pilestredet och Karl Johan, nedanför St Olavs plass.
.
Jag började ställa tusen frågor till receptionisten så fort vi klev in. Vi fick ta en titt därinne innan vi bestämde oss, det såg riktigt nice ut på alla sätt och vis.
Är det nåt jag aldrig gör så är det att låsa mig vid saker... men nu är det klippt!
.
Här ska tränas, måste bara bli frisk först!
.
Nu är jag helt däckad, har ont i skallen, ser dimmigt och känner mig helt nere. Lyssnar på gråtmusik ("Leaving New York" R.E.M, "O baby" Robyn, "Heartbreaktown" Nina Kinert... tex.) och ska sova akkurat nå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback