Jag har haft världens bästa dag...

... men tyvärr inte tagit en enda bild jag kan visa er!

Liz kom och hämtade mig i förmiddags, och så åkte vi och handlade lite (sprang på bland andra Emmas moster och Lilian på Ica!) och vidare ut till Christians familjs stuga. Mysigaste place:et, precis vid nån sjö, som Liza inte kom ihåg namnet på.

Vi har pratat, solat, badat, ätit, pratat ännu mer och busat med Samson, alltså Liza och Christians hund.


När vi kom hem skulle pappa precis klippa gräset, men jag sa att jag kunde göra det istället. Så kul! Jag vill ha en hage.
Efteråt rensade jag lite ogräs och så kom min vår granne A-C och frågade om vi inte skulle gå ner och hälsa på hennes dotter med familj.

Så det gjorde vi! Barnbarnen Elsa och Emil kan va sötaste och coolaste kidsen ever!

Nu är jag ganska slut som artist, tänkte ta mig en frukt, och sen lägga mig och läsa lite.



Hoppas ni haft en lika fin dag som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback