Två dagar förra veckan var jag ute och shoppade...

... för nästan inga pengar alls! Jag tror det var minst 70% på typ allt jag köpte!


Pippi Långstrump-skor från Zara, tror jag betalade 299.-!!
Blå-vit jumpsuit från HM, 149.-!!!
Gul plastväska (har en genomskinlig likadan... 30 pix!
Korsettliknande sak, den här helt ljuvlig, jag älskar färgen!
Trosa som jag bara gick förbi och tyckte den gifte sig med överdelen rent färgmässigt, så jag var tvungen att köpa!


Gult linne (fantastisk rygg!!) 99.-, gula och blåmönstrade shorts; 49.- styck!!! Från Gina.
Missoni-insprirerad bikini på Accessorize, på 70%! Kostade ingenting! Där köpte jag även skorna, för 136 riksdaler!
Sen lite musik, M.I.A. och Brandon Flowers, båda grymma! Och Breakfast at Tiffany's som är världens bästa film! 49.-.

Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback