Torsdagkväll från Linköping.

Jess och jag skulle ut och ta en liten drink när hon slutade jobba. Vi mötte upp Mackan, Johan och Johans arbetskamrat Anton.
Så gick vi och diskuterade var vi skulle sätta oss. "Ölen smakar väl lika bra överallt, höhö!" sa vi flera gånger.

Det var smockat på alla uteserveringar, men till slut fick vi tag i ett bord på BK. Så gick vi in och skulle beställa.

"Vi serverar bara vin, det är vinklubb här ikväll!" sa servitören. HAHA! Så mycket snack för att ölen var lika bra överallt, och så kunde vi inte ens köpa öl där...


Johan och Anton.


Mackan, jag och Jess.

Ett glas vin senare gick vi till Charken. Vi fick vänta lite i baren innan vi fick bord, men tiden gick så fort för det var många att hälsa på där.

Så käkade vi hamburgare (började med Carpaccio, sjuuuukt gott!) och drack världens godaste rosévin.
Vad vi pratade om ska vi nog inte ens gå in på, det var så mycket märkligt och snuskigt och galet. Jag skrattade oavbrutet.




Kan man annat än skratta åt det här tokiga sällskapet?!

Rätt vad det var gick jag in och ställde mig vid bardisken och drack ett glas vatten och pratade med Emilie som jobbade. Så kommer det in ett gäng och ställer sig precis bredvid mig.
"Vi har bokat bord.... Hammar."
Filip och Fredrik! På Charken! Skaplig chock. Väldigt kul.

Efteråt följde jag med Jess och Micke och tittade på lägenheten dom har köpt. NICE! Riktigt nice är den.
"Jag skulle va så lycklig om jag fick stå och dricka en kopp kaffe med den är utsikten varje morgon!" som jag sa. Jag dricker ju inte ens kaffe! Och balkongen! Dom får ju plats med hur mycket växter som helst!! Avis.


Sov hemma hos Karla.

Hon hade tagit med sig en massa bakverk till mig. Sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback