Restaurang Klövervägen 6.

I afton hade vi besök av min farmor, min pappas sambos mamma + bror. Pappa och Susanne var självklart här.
Kristoffer och jag jobbade.

Tre rätter:

Först en asgod champinjonsoppa (som Elin tipsade mig om), jag hade i lite parmesan, den blev helt strålande.
Varmrätt kyckling, citron, oliver (min farmor är så jävla härlig och ärlig, hon provade en oliv och sa: "Det där var ingen höjdare!") bland annat.
Till efterätt J's sjukt goda vita chokladsås, glass och frukt.

Succé! Så mysigt vi hade det.

.

När gästena åkt kom åka tillbaka till Oslo-ångesten krypande och jag var tvungen att gå ut på gatan och leta upp lite grannar att prata med.
Hamnade uppe hos Karlas föräldrar. Karlas pappa Håkan fyller 55 idag, och imorn är det kalas! Hoppas jag hinner va med en liten sväng..

För en stund sen sprang jag två varv runt golfbanan, delvis över gräset (!), hoppades på att dom skulle sätta på vattningen, men kan hända att jag var lite för tidigt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback