Tack!

Den här bloggen skriver jag mest för mig själv, det är som ventil för både min hjärna och mitt hjärta. Som en extra tårkanal ibland med, haha!
Men ni är ju några stycken som läser skiten, och det känner jag mig tacksam över.
Ännu mer tacksam blir jag när folk faktiskt orkar kommentera nåt också, det inträffar ganska sällan men gör mig väldigt glad!
.
Två gånger på en vecka nu:
.
älskar att du har mer bilder på din blogg :)
Fantastiskt vackra också!
och
så fint du skriver! klart du hittar någon! :-)
.
Jag vet inte vem av er som skrivit, men tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är fruktansvärt dålig på att kommentera, men du ska veta att jag läser varje gång du skriver. Tycker om att läsa om dina tankar, både glada och sorgsna. Du skriver vackert, tycker jag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback