Saturday night is alright for fighting.


Mat först! Karla, Jess och jag. Jag har äntligen kommit på vad hjertesalat heter på svenska! Romansallad!
.

Efter mat: drinkar! Hade helt glömt bort hur sinnessjukt gott det är med gin&tonic! 2011 blir ett gin&tonic-år!
.

Jess och jag. En av oss har klackar här, och det är inte hon, haha!
.

Finaste!
.

Haha! Det här är egentligen en jumpsuit med två armar, men jag trollade bort den ena. Precis hur nöjd som helst! Och så skrek jag till Jess: "DU! Har du några färgglada strumpor?! Jag får panik för jag är ju helt svart!"
.
Vidare till Riva/Harrys/Sliver där vi vevade omkring lite och drack Fanta/rosé (Jess påhitt! Mitt i vintern, hallå?). Väldigt trevligt och en hel del kändisar.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att du har mer bilder på din blogg :)

Fantastiskt vackra också!

2011-01-24 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback