Följa med?

Jag ska åka nånstans tänkte jag. Sista minuten kanske. Eller inte.
Just nu är sällskapet lite svajigt och jag överväger att åka ensam (jag bara åker om ingen följer med. Lite böcker typ, sen klarar jag mig.).
Carro sa idag att hon var lite sugen. Vore kul.
Annars tar jag gärna emot förslag på sällskap... vill nån följa med..?
Haha. Vad tragiskt det låter. Det är det inte riktigt!
.
Hur som helst, ska jag åka själv vore det lite nice med ett vettigt hotell, känner jag. Helst inte ett som innebär att man hålls vaken hela nätterna av grodor utanför fönstret som vi blev i Gambia förra året. En fungerande AC och inte en fläkt, haha!
När jag gick i åttan var vi på Teneriffa, Karla var med också och jag älskade det hotellet. Kanske blir där. Lite dyrt än då. Och det är ganska poppis så det kommer nog inga sista minuten där heller.
Den som lever får se, hej sandstrand snart snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback