Det finns inget jag är mer stolt över än det här.



Min pappa och brors samlade golfpriser.
Signerad Ulrica Hydman Vallien, längsta drive, närmast hål, HIO-golfbollar, otaliga KM-priser och jag vet inte allt.
Jag blir så glad när jag ser det!
.
Min bror sa till mig, för många år sen: "När ska du vinna KM då? Det är inte så svårt för damer!", haha. På sätt och vis kan jag ångra att jag inte satsade lite mer, för jag bara tränade lite för att det var kul när jag var runt tio. Det tog för lång tid.
Men när jag blir pensionär, då blir det åka av!
.
Fick för övrigt höra att min bror är vice ordförande i golfklubben, och dessutom kassör i tennisklubben nu. Hur hinner människan?!
Världens stoltaste lillasyster är jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback