Den här människan gör mig alltid glad!


Lilian och jag har jobbat ihop i två olika blomsteraffärer i Åtvidaberg, och när hon startade sin egen hjälpte jag henne och jobbade där i några månader... det var nog till och med nästan ett år till och från jag var där faktiskt.
.
Idag träffade jag Lilian och lunchade. Alltså, hon är helt crazy och hur söt som helst och extremt rolig. Vi skrattade klippt hela tiden när vi jobbade. Jag tror vi skrattade mer än vi arbetade vissa dagar.
.
Vi uppfann bland annat olika uttryck hela tiden tex "En alternativ julblomma!", åt sockerfria jordnötskakor (hon var noga med att inte ge mig nåt socker för diabetesen!), planterade, band kransar och snittade blommor dagarna i ända.
.
Det var väldigt kul att se henne idag , och så bestämde vi att vi ska gå på bio innan jag åker tillbaka till Oslo också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback