Caroline och jag tog oss en tur till hennes stuga.

"Åh, jag vill bo på landet!" "Åh, jag vill ha en hage!" - jag vet inte hur många gånger jag sagt det där idag. Här följer lite pics:


Själva huset. Carro ska renovera det, så vi åkte dit för att ta lite bilder. Det blev en resa av minnen också, kan jag lova! Vi brukade åka hit alla sex (alltså jag och mina fem bästa vänner!) under mellan- och högstadiet.
.

Tösigt halt på vägen! Vi fick gå kanske sista kilometern genom skogen, bara mysigt det iofs!
.

Underbara gamla möbler!
.

Just love it!
.

Master bedroom! Vi brukade sova alla sex i en dubbelsäng här! Tapeten är för övrigt att dö för!
.

Utsikten från köket är ljuvlig på sommaren. Kommer ihåg att jag brukade stå och bara glo ut, det är så fint. Och den lilla vägen brukade jag springa ett varv på när vi var här också!
.

Hittade lite gravmyrt. Väldigt nice med vintergrönt! (Arbetsskadad?!)
.

Matdags! Vi hade nog klarat oss ett tag även om vi snöat in, misstänker jag!
.

Finaste Carro på jakt efter grillepinnar (haha, minns ni vänner?!).
.

Tänt var'e här! Marshmallows!!
.

Kårv!
.

Vi hade mycket att prata om så vi satt säkert flera timmar! Observera gärna stolsdynorna!

.
Tack Carro för en riktig höjdardag! Det här gör vi om!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback