Topp fem kändisarkillar jag inte skulle tacka nej till.

Har man alldeles för mycket fritid får man hålla på och göra såna här listor och tösa sig.
.

Tomas Andersson Wij.
Fruktansvärt stylish och heeet.
.

Fabrizio Moretti.
Sex, (drugs) and rock&roll. Yes, please!
.

Anders "Moneybrother" Wendin.
Den enda av alla på den här listan som jag faktiskt har pratat med IRL. Han klev fram till mig på Platens och sa: "Du... din kompis tycker att du och jag ska gå hem och ligga..", ehm. Jag fick total blackout. Haha, jag grinade efteråt för jag tyckte det var så jävla respektlöst. Men, hur som helst. Här är han ju på listan i alla fall!

Andreas Halldén.
Kommer ni ihåg Rallarsving? Jag älskade det.
.

Taylor Hawkins.
Andra trummisen på listan, det är nåt med trummisar alltså. Precis hur snygg som helst!

Kommentarer
Postat av: Jacksson

jag sa aldrig att jag tyckte att han skulle ligga med dig. han va dummis. skulle bara pussa hand och vara trevlig. självgod dummis. men du är sötis! puss.

2011-02-16 @ 19:36:04
Postat av: Ulla

Haha, jag vet hjärtat! :)

Synd bara att han fortfarande är lika snygg och dessutom gör wunderbar music!

PUSS!

Postat av: Jacksson

ja, det är synd :D

2011-02-17 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback