Pappa har köpt ett solarium till mig!


Alltså inte ett vanligt (jag är inte väldigt glad i att sola i en box!), utan ett mat-solarium! Han är eld och lågor över det som finns här hemma, och tyckte att jag borde ha ett jag med.
"Men hur i hela friden ska jag få med det till Oslo?!" frågade jag.
"Det får stå här hemma tills vi kommer och hälsar på dig!" sa han. Tack daddy dj!
.

I samma rum där mitt solarium ska vänta på Oslo-avfärd, står pappas citrusträd och vintervilar... Inte veckans piggaste växt, om vi säger så.. men det brukar klara sig! Jag tror det är fem år gammalt nu.
Och bredvid; en halshuggen porslin-svan, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Cotswolds

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback