Nostalgi.


Det är så himla kul att sitta vid min stationära dator här hemma alltså. Den är smockad med gamla texter, musik och framförallt bilder.
.
Ta den här över tex, töserna och jag: Spice girls på maskerad. Den var sommaren 2006, för Carro och jag hade precis kommit hem från Mallorca.
.
Kvällen (som spenderades i Linghem!) är nästan legendarisk på nåt vis.
Jess hade sytt sin Geri-klänning själv, Carro var insmetad med brunkräm och jag hade håret fullt av svart mascara.
På tal om mascaran... råkade hångla loss i en vit skinnsoffa... och morgonen efter var killens handavtryck (gjorda med mascaran från mitt hår) överallt på en vit skinnsoffa! HAHA. Helt galet.
Vi körde Spice girls-uppträdande, badade i nån pool, jag hade en tamburin på huvudet (finns tyvärr bildbevis) och Karla gick runt och delade ut godisklubbor till alla som ville ha.
.
Jag kommer inte ens ihåg hur vi kom hem!

Kommentarer
Postat av: Mel C

jag kom aldrig hem den kvällen! hahaha. din pappa och några av er plockade upp en slokad spice girl klockan 8 på morgonen vid silon, minns du? guuuuuud.

2011-02-17 @ 11:17:41
Postat av: Ulla

Haha! Ja, just det! Men varför hämtade pappa?! Känns som att jag skulle iväg nånstans? Hahaha, så mycket sjuka grejer vi gjort! :)

Postat av: Mel C

Ja, det va ju bråttom hemåt på nåt sätt. Det minns jag inte riktigt.. Det här var också då som tampong-incidenten inträffade, som vi pratade om härom dagen! Fysatan ;D

2011-02-18 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback