Mitt första ever "fredagsmys".

Igårkväll var jag först en sväng på Charken och inspekterade och hjälpte till att knipsa myntakvistar till drinkar. Det var lite smygöppning igår, men ikväll smäller det BIGTIME! Fan vad jag längtar!
.
Istället för att gå till Charken på galej igår var jag hemma hos Jess och hade fredagsmys med henne och Micke. Jag hatar begreppet fredagsmys, men det var mycket trevligt.
.
Först gick vi till Priso och handlade för över 500 riksdaler, och sen hem och åt tacos. Jag tycker guacamole är det bästa med tacos, så jag svängde ihop lite.
.
Efter maten tittade vi på Bond. Jag har aldrig sett en hel Bond-film. Det gjorde jag inte igår heller! Somnade mitt i filmen... tacoskoma!!
Jess frågade flera gånger om jag var vaken, och jag svarade ja hela tiden fast jag egentligen sov, haha!
.
För övrigt: världens bästa pappa har hittat min nyckel! Jag bara skrek rakt ut när jag han ringde och berättade. Bästa pappa!
.
Idag får jag äntligen träffa Karla och Emma också!
.

Bra låt om ni vill höra: "Just like before" Me and my army.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback