Klockan:

9.30 - prommis med J.
11.30 - prommis med min granne A-C (ni som hängt med ett tag vet att hon var bästa kompis med min mamma, hon är helt fanastisk!)
Vi hamnade nere hos A-C's dotter Jessica, dom håller på och renoverar ett hus och det blir så jävla bra! Barnbarnen Elsa och Emil är så himla gulliga.
Vi la pussel, körde bilbana, sköt pilar och skojade omkring. Jag tror att fler människor skulle må bättre bara dom träffade barn lite oftare!
.
Nu har jag precis ätit lax (som jag kört i solariet, som vi kallar det, lyser ungefär som ett sånt! Det är nån slags köksmaskin man kan grilla och ångkoka i, pappa är eld och lågor över den, haha!), brokkoli och avokado.
15.30 - buss till Linköping och Jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback