Fina saker.

Kommer ni ihåg att när jag var hos farmor förra veckan så i princip tvångsgav hon mig en massa smycken? Här är mina favoriter av det jag fick:
.

Från vänster:
1. Tre ringar med nån slags glaspärlor i. Man ska ha det i ett halsband. Diggar fullständigt!
2. Clips-örhängen, så fina!
3. Klocka med halskedja. Den är mycket fulare på andra sidan, där är det typ en bild på en sol som badar eller nåt. Jag får inte upp den heller, måste gå till J, hon har kanske nåt bra verktyg vi kan bända upp den med.
4. Dom där två andra kunde vi inte komma fram till vad det var. Farmor trodde att dom var till att sätta på skjortärmen, men det var mest en gissning. Härlig färg, i alla fall.

.

Och här har vi kanske det coolaste! Det är en dansk 20-krona från 1873! 1873! Då var inte ens farmor själv påtänkt liksom! Snart 140 år sen! Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback