25.

Jag har haft en helt underbar helg!

I torsdags på kvällen skulle J och Nettan ut och röka. Jag följde med. Och så rätt vad det är, när vi kliver ut ur porten nere på gatan, hoppas Carro och Jess fram! HAHAHA! Jag fick helt chock och det tog evigheter innan jag insåg att det var dom.

Dom har smusslat ihop det här eftersom jag fyllde i fredags. Det jag blev tillsagd innan, var att Jess skulle komma på fredagen, men Carro kunde inte komma alls.

Och nu var dom här båda två, och dessutom en dag tidigare! LYCKA!!

Kunde knappt sova på natten, för jag var så full av adrenalin.

Fredag morgon vaknade jag av att töserna kom upp och sjöng för mig. Det hade jag inte misstänkt att dom skulle göra heller! Så söta!



Mina fina presenter; en Le Creuset-gryta (jag älskar dom ju!!) och en orange DG-klocka! Hur bortskämd får man bli?!
Töserna hade dessutom fixat frukost på sängen till mig, och smugglat in allt jag vanligtvis äter från Sverige, men som inte finns här; keso med nötter och torkad frukt och Bärry! Dom känner mig så väl alltså. Och ägg, avokado, jordgubbar, after eight.

På dagen åkte jag med min chef på Gave Interiör-mässa i Lilleström. Vi köpte in en massa fina höst och jul-grejer.
Jag längtade ju såklart mest hem och ville hänga med töserna.

Fredag kväll gick vi ut.
Först en drink på Nichol, där vi sprang in i Danne! Som alltså, liksom alla vi andra är från Åtvid (eller, han är från Björs om man ska va petnoga, men det är vi inte). Så kul.

 
Carro är söt! Och spexig!


Jess, världens gladaste 25åring och J.


Vi träffade några boys på vägen.

Sen vidare till Åpen bar, där vi egentligen bara var inne och vände.

Promenad till Solli plass.

Jess och jag gick på Soliis, och J och Carro på La Belle. Fråga mig inte varför det blev så.

Bästa kvällen på länge!! :)

LÖRDAG, en liten sväng på stan först. Skönt häng med bästa brudarna och sen ut igen.
Stratos, helt fantastiskt place, det var första gången vi var där.
Jag pallade inte, var helt borta och gick hem.

Idag, brunch på Den gode café.
Sen låg vi mest i soffan och yrade och gick och vinkade av tjejerna vid tåget. INTE KUL!

Men, bästa helgen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback