Pappersbitar som gjort mig otroligt glad!


Jag älskar att få vykort. Så när folk åker på semester tjatar jag hål i huvudet på dom tills dom lovar att skicka! Det här är från världens sötaste Björg!


Ni som hänger med här vet att jag var på Radium-hospitalet för typ ett halvår sen för att kolla om jag hade anlag för cancer (mamma dog i bröstcancer när jag var tre). Såhär står det bland annat i svaret jag fick;

"I förbindelse med vurdering av arvelig kreft (alltså cancer)  din familie avga du en blodpröve til gentesting.
I din pröve er det gjort full gentest av de to bryst- och eggstokk-kreftgenene BRCA1 og BRCA2. Det er ikke funnet noen genfeil."

Jag är så jävla lättad av det här så ni kan inte förstå det. Det här betyder att jag har ungefär lika stor risk som vem som helst att få cancer, inte mer än så, vilket jag alltid har trott själv.

J och jag firade med scampi igår!


J är bara helt fantastisk! Jag fyller 25 nu i augusti, och i oktober ska hon och jag åka till Riga. Tusen tack hjärtat, du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback