Oslo fashion week.

I söndags kom det in en cool, men väldigt stressad herre på mitt jobb. Med sig hade han en dam som är stammis hos oss, och jag misstänker att hon är hans fru.

"Jag måste ha nåt stort, stora växter (tog upp sin iphone och visade mig bilder på krukor..)!"
Vi gick runt och jag visade honom en massa olika sommerblomster... dom var för små, buskar, träd (!)... ja, allt möjligt.

Till slut var jag tvungen att fråga vad han skulle ha dom stora växterna till..
"Det är till Oslo fashion week!" svarade han och det var ju precis hur kul som helst tyckte jag!

Det slutade med fem stora syrinhortensia, Vanilla fraise, plus ett knippe långa, gigantiska vita rosor och en grymt häftig smal, kanske 15 cm lång vas.
Bra smak på karln, ass!

Idag skrev J till mig att hon fixat tickets till Moods of Norway-visningen på torsdag, looking forward! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback