Björg & Trude ♥

Igårkväll efter jobbet följde Trude och jag med hem till Björg för att laga mat och hänga.
Galenskapen började redan på vägen dit.

Först fick vi se två karlar stå och prata och så kramade dom varandra riktigt länge.
"Oooj! Det det var verkligen "Tack för en skikkelig bra dag!" sa Trude.
"Jag tyckte snarare det var: "Tack för skikkelig bra sex!" sa jag.

På Ica yrade vi omkring och gapskrattade mest hela tiden.
"Det känns som att jag jobbar här, för jag har ju fortfarande på mig jobbkläderna!" sa Trude. Så högg hon tag i en flaska läsk, tittade på Björg och mig och sa: "Ja. Vänta lite, jag ska bara fråga Ulrika!"
HAHAHA! Hon säger så till kunderna på jobbet hela tiden.


Trude vägrade för övrigt låta mig och Björg bära nåt vi handlat. Hon packade påsen stoppfull och skulle bara gå så fast påsen sprack på minst tre ställen!

Så berättade hon att samma morgon hade hon gått upp klockan åtta för att spela piano, nåt hon började med kvällen innan.
"När klockan var fem i tio, alltså fem minuter innan jag var tvungen att gå, ställde jag mig med huvudet över badkaret och övervägde att tvätta håret. Men så tänkte jag; fem minuter... jag hinner nog inte!"


Väl hemma hos Björgis, fick jag se nåt coolt. Jag trodde det var typ nån slags ventilation, men så drog jag i den och det var ett skåp!


Vi åt fantastisk kycklingsallad i pitabröd.


Sötaste tjejerna jag vet om. Gör man nåt ont mot dom får man en käftsmäll av mig!


Efterrätt: vaniljglass med jordgubbsås och choklad.


Alltså, Björgs familjs hus är som hämtat ur vilken normal lyxtv-serie som helst! Hur fint var det inte med glasdörrar?!


... och inte för att jag kan nånting om konst, men så himla mycket fina tavlor!

Jag tog trikken från Ljabru kl 23.09, det var evigheter sen jag skrattade så mycket som igårkväll!


Kommentarer
Postat av: Lil`Zoo

Sikket mys ! Så fina små norrbaggar <3

Och jag saknar dig mitt lilla U! Hör av dig imorn så kommer jag ner o säger hejsan. Om det inte är mellan 18-19 då.. PUSS !!

2011-04-19 @ 12:20:35
Postat av: Miss.U

Yo yo Lil'Zoo!

Miss.U saknar dig också, seff!

Är du i Linkan? Eftersom du skrev ner? Jag tror jag är i byn ungefär vid 14, kan slänga iväg ett sms på vägen?

Puss! <3

Postat av: Anonym

Köp nya Rayban: först till kvarn. Leopard/tortoisefärgade!! Sommarens snyggaste solglasögon till ett riktigt bra pris kolla här för mer info: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-rayban-wayfarer-rb2140-tortoise.html

2011-04-19 @ 21:58:00
Postat av: Alice

Hej, allt bra med dig? (: kram.

2011-04-19 @ 22:38:21
URL: http://alicejonsson.blogg.se/
Postat av: tina

kolla gärna in min nystartade blogg :D

2011-04-19 @ 22:42:01
URL: http://badygirl.blogg.se/
Postat av: Lil`Zoo

Yes! släng släng så kommer jag o vinkar!

2011-04-20 @ 06:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback