Ulla & J.


Ibland är J och jag bara så jävla olika. 

Två exempel senaste veckan:

1. När vi åkte Ikeabussen hem satt det en kille lite snett framför oss. När vi gått av bussen sa jag:
"Alltså, den där killen var ju sjukt söt? Vilken klockren stil!"
"Ja! Men bomberjacka?! Så fult!"
"Haha, jackan var ju det bästa!"
Ni vet en riktig 90-tals-bomberjacka! Jag vill ha en!

2. Igårkväll satt vi hemma och yrade i vanlig ordning. Och så bara frågar jag:
"Alltså, hur gammal pojkvän skulle du kunna tänka dig? Var går gränsen liksom?"
"28 tror jag!" svarade J.
"28?! Det är ju ingenting ju!"
"Haha, nej kanske 30 då. Du då?"
"35. Absolut max 40, men då måste det va en riktig jävla 10-poängare på alla sätt ass!"
Haha! Kanske tar tillbaka det där sista. Max 35!


Det kommer bli ett helvete när vi ska flytta, J och jag för vi har extremt olika stil. För övrigt älskar jag henne mest av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback