Snyggaste påskägget ever!

Emma-vän har gjort påskägg till mig! Hon har seriöst tillverkat ett påskägg, TILL MIG! (J fick också ett, hennes rött med en guldfjäril!)

Spana in, det är det coolaste påskägget jag sett!


Vi har hittat på rapartistnamn åt varandra. Emma heter Lil'Zoo, för hennes mamma heter Zora. Jag heter Miss.U eftersom.. ja, det är väl ganska uppenbart? Fröken U. J kallar vi för J-biff, egentligen var det J-bit, men så råkade Emma skriva fel en gång, så det blev J-biff.


Det här är min favoritsida av ägget. Tösigaste tösen i stan, haha! Så står det PARTY på sidan!


Titta bara! Kristusstatyn från Rio de Janeiro, skor och jag vet inte allt!

TUSEN 1000 tack bästa Emma! Och glad påsk till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback