Påskmarknad.


Det är inte ofta det här såhär mycket folk på byn i Åtvidaberg! Man kan inte gå en meter utan att stöta på nån man känner och måste prata med. Åh, det är så mysigt!
Gamla lärare, kompisars föräldrar, pappas golfvänner, släktingar, grannar, folk jag gått i skolan med och.... framförallt; föräldrar och kids jag lärt att simma i simhallen och haft på barngymnastik! Det är ca sju år sen, så dom har blivit så stora! :)



Åtvids påskversion av Liseberg?

Jag sprang på halva min släkt också! Först min moster, sen kom min kusin Elin och min morbrors fru Gudrun. Elin, hennes kompis Anna och jag gick på jakt efter Elins storebror Dea och co, så att jag skulle få se...


Agnes! Mitt senaste kusinbarn! Så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback