LÖRDAG pics.

Efter påskmarknaden i lördags åkte jag till Linkan, traskade till Gustav Adolfsgatan där Jess låg och solade. Kittan kom springade i full kareta!


Bus-Kittan!


När vi skenat omkring en stund och jag kastat pinnar och jagat henne, satt hon i skuggan och hyperventilerade!

Efter diverse tillfixning gick vi till Charken, hookade upp med boysen på vägen. Riktigt kul att se dom! Jag säger det till J när vi är i Oslo: "Jag vill ha ett gäng här... jag saknar att ha ett gäng i Oslo!".


Carro, Mackan och Nicklas.


Nicklas och Danne.


Jess, jag och Johan.

Det var en väldigt lyckad kväll!
Vi fick ett bord därinne sen och satt ner och dansade, fråga mig inte hur det gick till!
Jess beställde fanta rose och fick bara apelsinjuice, haha!
När klockan närmade sig tre stod vi och apade oss på dansgolvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback