Helt jävla pantad.



I evigheter har J och jag pratat om att gå och panta alla våra tomburkar.
Idag var det dags.
Problemet var bara att vi hade så sjukt många! Påse på påse på påse på påse fulla med plast och glas.

Jag kom knappt ut genom dörren för jag bar så mycket. En stor Ikea-påse på varje axel och en plastpåse i varje hand.

J höll på att skratta ihjäl sig. Själv höll jag mest på att skämmas ihjäl! Och skrattade åt mig själv samtidigt. Kunde knappt gå, såg ut som en hemlös. Tur att vi bara har några meter ner till Rema.

När vi gick in i butiken stod kassörskan innanför dörren och hajade till när hon fick syn på mig.
"Bara säg till om det blir fullt där borta i maskinen då!" skrattade hon.

147 norska riksdaler i pant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback