Geografisk baksmälla.

Oj.

Jag ljuger inte när jag skriver att det aldrig aldrig aldrig känts sämre att åka tillbaka till Oslo än just idag. Känner mig helt gråtfärdig.

Det bara flyger omkring en massa elände och skräptankar i min skalle jag skulle kunna rabbla adjektiv som beskriver mitt sinnestillstånd i en kvart... här kommer några:
Låg. Ledsen. Förrvirrad. Trött. Utpumpad. Slutkörd. Nere.
Vill inte äta. Drack en smoothie i Hallsberg köpte en Bitsallad när jag kom till sentralen. Hade hellre varit utan.

Det brukar liksom lätta bara jag kommer till Oslo. Not today!

Just nu kravlar jag bara runt i askan efter en MVG-vecka i Svedala. Med så många fina människor, perfekt väder, roliga aktiviteter, bra fester och skönt häng.

Jag saknar redan så det gör fysiskt ont i mig.
Det kommer snart bilder. Alltså inte på min smärta... utan från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback