Är så glad!

1. Min kusin Dea och hans Anna har fått en dotter som ska heta Agnes. Så nu har jag sex kusinbarn!
Alex, Klara, Alice, Moa, Ella och Agnes.
J sa för övrigt idag (på tal om barn) att hon tror jag kommer bli en bra mamma. Haha. Det känns väldigt långt bort ass!

2. Hade en riktigt fin dag på jobb, med mina favoriter Björg och Trude, bara Julie som saknades! Det var solsken och inte ett moln på himlen hela dagen. Vi hade försäljningsrekord för säsongen, vi brukar alltid gissa vad vi sålt för, och det var 15.000 över vad den som gissade närmast trodde!

3. Efter en snabb powernap tog J och jag på oss klackar och gick och åt på Santino's. Jag åt en fantastisk kycklingsallad och drack ett glas rödvin. Mmm.

4. Nu har våra grannar fest och spelar "Sultans o swing" med Dire straits! Tänker på Daddy dj varje gång jag hör den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback