Kompisdag en dag i förväg.

Klockan 10.05 imorse tog J och jag bussen in till Linköping. Jess och Carro mötte oss, och så gick vi till Café Gyllen och fikade.
Emma kom lite senare. Vädret kunde man verkligen inte klaga på!


Jess & Carro.

När vi fikat klart, och pratat halvt ihjäl oss, gick först och hämtade Kitty, och sen vidare till Karlas nya lägenhet!
Riktigt fin var den, balkongen var det bästa enligt mig.

Det är så konstigt, för vissa av oss hade inte träffats på typ ett halvår... och så sitter vi där i soffan (och på golvet!) och det känns exakt som det gjorde för tio år sen i Åtvidaberg när vi hängde ihop varje kväll!


Ibland i Oslo tänker jag på Kittan och får helt ont i hjärtat för jag saknar henne så mycket.


Hon är för övrigt den enda bruden som får ligga mellan mina ben. (Det var ett skämt.)

Efter en stund blev vi hungriga och började läsa en thai-takeawaymeny.
"HAHAHA! Titta här! "Storta räkor i gul curry", STORTA RÄKOR!" skrattade jag.


Thai-mat overload. Väldigt god!


... och bästa sällskapet med!


Efter diverse mat-koma satte klämde vi ihop oss på ballen. Och började berätta roliga historier för varandra, haha, så himla kul var det.

På lördag ska vi först gå på byn, på Charken, och sen ska vi sova hemma hos Karla. Alla måste kunna tre nya roliga historier! Det ser jag fram emot!


Töser!


Kittan gillar läget i Karlas nya 1.80-säng.

Karla, J och jag åkte bil till Åtvid.
Vi satte oss på Karlas föräldrars trappa och Karlas mamma Gerda bjöd på skitgod Koskenkorva med blåbärsmak i solskenet.
Lite spontanhäng på en trappa på Klövervägen, livet är bra underbart!

Tack bästisar för en oförglömligt rolig dag! Imorn är det långfredag, då har vi egentligen kompisdag, för... kanske tioende gången nu? Men, vi har ju firat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback