Fick jag pissa på SJ och Swebus så skulle jag!

Det är ju för fan omöjligt att boka biljett hem (hem! Såg ni det, jag skrev hem om Oslo!!). Ha försökt här hemma typ hela dan, sen gikc jag upp till mina grannar och försökte men det gick inte där heller. GAH!


Dagen har jag spenderat utomhus med att plantera tulpanlök, allium, iris och påskliljor. Jag vill ha en egen hage (istället för måne!)!
Passade på att såga lite i en gran, klippa vinbär- och krusbärsbuskar och rensa ogräs. Så kul! Jag blir överlycklig!



Pratade med Karlas föräldrar också. Hennes pappa håller på och ska måla om garaget. Gerda och jag åt Aroma-äpple från deras hage som var sjukt gott.


Igår var vi på Ladies night. Det var helt galet och vrickat! Tanterna skrek, sjöng, dansade på borden, blev nerplockade av vakter, drack sig redlösa och betedde sig som apor.
Själva showen var klart över förväntan! Brolle! Dom ögonen alltså, shit! Och Stephen! Som jag lyssnade så mycket på på högstadiet, eller om det var gymnasiet! Och Martin Stenmark som haltade runt med ena foten i en glitterstrumpa. Crazy!

Ikväll blir det nog ännu mer crazy för vi ska ut och rulla hatt i Linköping. Hoppas på så många töser som möjligt, of course!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback