Mascara.

Seriöst, jag är världens mest lättlurade person. Och speciellt när jag är kund.
.
Jag frågar alltid säljaren vilken mascara hon eller han tycker jag borde köpa. För jag kan ingenting om smink och provar gärna en massa olika sorter.
.
Nu råkar det va så att jag har haft alla typer av mascara man kan tänka sig. Jag köper i princip aldrig billig mascara, men har provat nästan alla från Lancôme, Clinique, Helena Rubinstein, YSL... och Dior.
.
"Köp Dior-show!" sa säljaren jag frågade sist. Jag tvekade en halv sekund, för den har jag ju haft och gillade egentligen bara att borsten var så stor. För själva konsistensen är enligt mig inget vidare och den blir kornig och trillar ner.
.
Köpte den, och ångrar mig. Vill ha en ny sort nu nu nu.
.
Body shops är för övrigt ganska nice, och luktar kanel! Sånt gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback