GLISS!

Det går en reklam här för en hårserie som heter Gliss, och det har vi extremt kul åt.
"GLISS- pröv en du å!" säger tjejen i reklamen på fulaste norska dialekten ever.
-
Idag har J och jag ringt varann femton gånger och säger den där meningen till varandra och skrattar hysteriskt varje gång. Önskar jag kunde lägga upp ett youtube-klipp så ni fick se, men jag hittar det inte...
.
Mina söta jobbarkompisar är världens bästa! Idag fick jag ett mms på Skimmia med snö på, och så stod det: "Snö på Nordstrand!"
Imorn ska jag, Karin och May åka på biltur (jag älskar att åka bil men gör det ju aldrig här!), glädjer mig bigtime!
.
Var och såg Öystein Greni från Bigbang på Rådhusplatsen idag, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback