Ge mig en man efter 00.00.

Alltså, Björg på mitt jobb är helt galen. Skrattar ihjäl mig.
.
Idag pratade vi om karaoke. Björg och hennes kompis Maria var i Spanien i somras och sjöng lite.
.
"Vilken låt körde ni då?" frågade jag.
"Eh.. (sjunger) Gimme gimme gimme a man after midnight.... EH! Nej, den kan vi väl inte ha sjungit?!"
.
HAHA! Hade betalat mycket för att få höra dom sjunga den! Efter lite förrvirring och ett sms fick jag i alla fall veta att det var "Honey honey". Lite mindre desperat. Speciellt eftersom tjejerna är 16 år!
.
Den förstnämnda låten skulle för övrigt kunna va signaturmelodi här @ töscentralen på Dops gate.
...
och så lite fakta:
1. Jag är typ svarthårig nu. Ser inte klokt ut. Men snart förhoppningsvis.
2. Det står två väldigt höga, smala paket här till mina sambos. Hoppas dom blir glada!
3. Diabetes är ett helvete. Dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback